AZ EN RU
AZ EN RU

Xidmətlər ümumi

MONITORING AND DIAGNOSTICS

SAFE offers Customers a remote real-time monitoring and diagnostic service for all the parameters of the plant through a fast and easy system over a protected internet connection.

Parametrləri vasitəsilə sistemin işinə tam baxış

İlin 365 günü 24/7 əlçatandır

Sistemin bütün əməliyyat parametrlərini dəyişdirmək, həmçinin məlumatlara "real vaxt" rejimində baxmaq imkanı

Məlumatları asanlıqla endirmək və fayllara ixrac etmək imkanı ilə təqdim etmək və göstərməklə bağlı çoxsaylı konfiqurasiyalar. Sistem oflayn olduqda belə həm aktiv həyəcan siqnallarına, həm də tarixçəyə baxmaq imkanı

Həm tarixi, həm də cari məlumatlara əsaslanan bitki statusu haqqında e-poçt bildirişləri. Baxım tələb olunduqda və ya həyəcan siqnalı olduqda avtomatik bildirişlərin göndərilməsi

İstifadəsi asan: 100% sensor ekran, PC, planşet və smartfonda görünə bilər

TRAINING

SAFE is permanently committed to training Service Centre Managers , spare parts Managers and Customers to enable them to get the most out of their solution. With this in mind, a comprehensive theoretical and practical training course has been designed on how to operate machines and systems efficiently, effectively and safely throughout their life cycle. It includes three levels:

Əsas səviyyə

In-depth study of the characteristics of natural gas, operating principles as well as maintenance and troubleshooting operations.

Orta səviyyə

Potensial nasazlıqların aradan qaldırılmasına yönəlmiş invaziv müdaxilələr üzrə təlim planından ibarətdir, 4000 saatlıq əməliyyatı əhatə edən texniki xidmət planında nəzərdə tutulan texniki xidmət fəaliyyətlərinə qədər nasazlıqlar və həyəcan siqnalları verilir.

Qabaqcıl səviyyə

It includes lessons on the main stock of spare parts, the activities related to on-site installation – including installation and configuration of the SCADA system – as well as the activities for a general overhaul of the system.

AN INTERNATIONAL SUPPORT NETWORK

The quality of SAFE services also applies to after-sales activities through an extensive worldwide presence developed through the establishment of SAFE Official Centres, which ensure a prompt response all over the world. The network of Service Centres consists of three levels:

First level

The first level, distributed and present locally, guarantees a stock of spare parts, a team of trained technicians and the ability to carry out planned maintenance activities.

Second level

The second level is distributed regionally and guarantees a stock of available spare parts together with a range of services, including the availability of SAFE certified technicians for planned maintenance operations.

Third level

The third level is represented by the HQ that guarantees, through coordination with the second level, the availability of a stock of spare parts, the presence of “senior” technicians trained periodically and who perform commissioning activities, plant start-up, as well as unplanned maintenance activities.